lørdag 16. april 2016

Klarna og ammetåke

Huff... må bare anbefale alle i ammetåke eller i andre stressende livssituasjoner å styre unna Klarnas fantastiske fakturaløsninger...

For første gang på lenge har jeg søren meg betalt et purregebyr :(
Det er så lettvint å velge gratis faktura, men så vanskelig å får tid til/huske å legge betalingen inn i nettbanken! Så, nå forbyr jeg meg selv å benytte faktura, nå blir det kun kortbetaling. Det er jo det beste uansett tross alt.

Argh som jeg misliker gebyrer... Men noen ganger har en bare seg selv å være irritert på ;)

5 kommentarer:

  1. Ai ai, for en smell! :) Er det ikke fakturagebyr også, vanligvis, som ligger rundt 40-50 kroner? Det er selvsagt helt uakseptabelt, så jeg sverger til debetkort, og avtalegiro for gjentakende betalinger.

    SvarSlett
    Svar
    1. 68 kroner mener jeg de skulle ha...! Ikke småtterier...

      Slett
  2. Vært borte i det selv, har fått 2-3 purregebyr i mitt liv, to av de har vært klarna giroer jeg har fått på mail, som aspis sier betal nå, gjerne med ett kredittkort som gir deg cashback :)

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Irriterende som bare det med alle type gebyr. ( mer "gøy" å få de inn hehe) Kul blogg, denne har jeg lagt på følger lista mi. Kanskje jeg legger deg inn som en av de "funnede gniere" i min blogg :) Ha en super gnien dag :)

    SvarSlett

Kommentarer modereres pga veldig mye spam og reklame.