torsdag 5. oktober 2017

Reparere...reparere...

Symaskinen har vært fremme igjen... Jeg er ingen stor syerske, men får såvidt til å lappe ting sammen ved behov :) Og denne gangen ga det oss en gratis strømpebukse.

Kjøpte en strømpebukse via netthandel som det var et stort hull i første gang jeg skulle ta den på vesla. Reklamerte selvsagt på den og fikk kjapp service med beskjed om at jeg kunne kaste den hullete, de sendte meg en ny hel. Meeeen, hvorfor kaste? Så jeg sydde igjen hullet og så kom det en ny i posten. Vips har jeg to strømpebukser.

Er ikke alltid like flink til å huske at ting kan repareres, men man sparer klart noen kroner på å fikse litt på ting heller enn å kaste de. Og jeg har en kjempebillig symaskin som sikkert ikke er laget for så mye mer enn slike småjbber heller. Og her kunne man strengt tatt klart seg med nål og tråd ;)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer modereres pga veldig mye spam og reklame.