tirsdag 12. mars 2013

Forkjærlighet for dingser

Jeg har investert (?) i en ny dings. Ja, jeg elsker dingser!
Mitt kjærlighetsforhold til duppedingser har vel vært en av flere årsaker til både manglende sparepenger og kredittgjeld i tidligere tider. Det nytter ikke å være student og elske nye dingser, spesielt når impluskontroll er et fremmedord! Angrer på det i dag.

Så nå har jeg nær sagt ikke kjøpt noen dingser selv siden mitt økonomiprosjekt startet. Har fått et par i gave, men det får være lov. Tilfeldigvis var noe av det siste jeg rakk å kjøpe før pengevettet fant meg en ipad. Nr 2 vel og merke, ikke "new iPad", neida, old iPad her ja. Men den klager jeg ikke et sekund på! Så i helga ble det et lite tilbehør innkjøpt. Jeg var i storbyen og beruset over å ha oppdaget at jeg får billigere busskort denne måneden (og antagelig neste), noe som betyr ganske mange penger spart. Det var også før realiteten av å ha tømt bufferkontoen slo inn...

Nå er jeg dermed den stolte eier av et logitech bluetooth tastatur til iPaden min.
Hva betyr det?
Jo, at jeg f.eks kan skrive lengre blogginnlegg mens jeg sitter på bussen ;)
Testing testing!
Fornuftig innjøp? Nei! Morsomt? Ja :)

Jeg elsker dingser!
Bankkontoen min hater at jeg elsker dingser.

1 kommentar:

  1. Økt handlefrihet kan nås ved å refinansiere boliglånet. Les mer i vedlagte link.

    SvarSlett

Kommentarer modereres pga veldig mye spam og reklame.